Oiva Talotekniikka Oy julkaisi vuoden 2023 alussa uuden palvelun taloyhtiöille, joilla ei ole vielä huoltosopimusta, mutta joilla on tarvetta parantaa taloyhtiön asukkaiden palvelutasoa tekemättä kuitenkaan täysimittaista huoltosopimusta huoltoyhtiön kanssa. Oiva tarjoaa kahta eritasoista palvelupakettia asiakkaille, jotka ovat Oiva Peruspalvelu™ ja Oiva Peruspalvelu+™.
”Oiva Peruspalvelu™ ja Oiva Peruspalvelu+™ ovat taloyhtiöille suunnattuja palvelupaketteja, joiden myötä taloyhtiön on helppo täyttää lakisääteiset vaatimukset vaivattomasti ja kustannustehokkaasti. Palvelun myötä asiakas saa käyttöönsä modernin sähköisen Oiva Manager™ -huoltokirjan. Huoltokirja auttaa huoltohistorian säilyttämisessä ja sinne voidaan tallettaa myös kiinteistön huolto-ohjelma”, kertoo toimitusjohtaja Jari Hyrkäs. ”Oiva tekee palvelupakettiin kuuluvat työt kuukausiveloitteisesti, mutta osa tehtävistä veloitetaan tuotetun palvelun mukaisesti, jolloin asiakas maksa vain saamastaan palvelusta. Lisäksi asiakas voi tilata Oivalta LVISA -palveluita tai muuta kiinteistön ylläpitoon liittyvää palvelua erillisveloituksella”, jatkaa toimitusjohtaja Hyrkäs.
Oiva Peruspalvelu™ sisältää seuraavat asiat, jotka voit jättää huoleksemme:
- Oiva Manager™ -huoltokirja
- Päivystys 24/7
- Asiakaspalvelu 24/7
- Vikailmoitus
- Avainsäilytyspalvelu
- Ovenavauspalvelu (Oven avauksesta veloitetaan hinnaston mukainen hinta)
Palvelun hinta on 40,32 euroa/ kk (alv 0 %) eli 50,00 euroa/ kk (alv 24 %).
Oiva Peruspalvelu+™ sisältää seuraavat asiat, jotka voit jättää huoleksemme:
- Oiva Manager™ -huoltokirja
- Päivystys 24/7
- Asiakaspalvelu 24/7
- Vikailmoitus
- Avainsäilytyspalvelu
- Ovenavauspalvelu (Oven avauksesta veloitetaan hinnaston mukainen hinta)
- Kiinteistökierros 1 krt/kk
- Kulutusseuranta 1krt/kk
- Lämmönjaon seuranta 1 krt/kk
- Rakenteiden kunnon silmämääräinen tarkastus ja vioista ilmoittaminen 1 krt/kk huoltokirjan kuittauksen yhteydessä
Palvelun hinta on 282,26 euroa/ kk (alv 0 %) eli 350,00 euroa/ kk (alv 24 %).
Läpinäkyvä toiminta
Oiva tuottaa kiinteistöhuollon palvelut asiakkailleen läpinäkyvästi. Tekemämme tehtävät päivittyvät huoltokirjaan, joten kiinteistön eri sidosryhmät saavat reaaliaikaisesti tiedon kiinteistön tehtävien tilasta. Kun huoltotoimenpiteet kuitataan järjestelmään niiden valmistuttua Oiva Manager™- huoltokirjan avulla kiinteistön toimintaa voidaan seurata hyvin läpinäkyvästi. Tehdyistä tehtävistä tulee huoltokirjaan liitetyille henkilöille huoltokirjakuittaus myös sähköpostiin.
Jatkuva avainpalvelu tuo turvallisuutta
Avainpalvelun merkityksellisyys huomataan usein vasta silloin, kun avainta tarvitaan kiireesti viranomaistehtävän tai muun kiireellisen tehtävän suorittamisen yhteydessä. Oiva Peruspalvelu™ ja Oiva Peruspalvelu+™ tuovat turvaa esimerkiksi sairaskohtauksen sattuessa.
Kysy lisää palveluistamme!