Jatkuva parantaminen

Jatkuva parantaminen on yksi Oiva Talotekniikka Oy:n arvoista. Muut arvot ovat Asiakkaan ilahduttaminen, Yhdessä kasvaminen sekä Tahto tehdä ja onnistua. Jatkuvan parantamisen malli tukee myös onnistumista muiden arvojen osalta. Jatkuva parantaminen on meille tärkeää. Teemme sen eteen jatkuvasti työtä sisäisesti, mutta tärkeintä meille on kuulla suoraa palautetta asiakkailtamme.

Saamme asiakaspalautetta niin onnistumisista kuin tilanteista, joissa olisimme voineet toimia paremmin. Ilman asiakaspalautetta ja välitöntä vuorovaikutusta asiakkaiden kanssa minkään organisaation kehitys ei voi kantaa ylivertaisen palvelun kehittymiseen. Korjaava palaute on meidän kannaltamme se tärkein palaute ja haluamme rohkaista asiakkaitamme kertomaan myös tarpeestamme kehittyä.

Näemme toiminnassamme itse kehitystarpeita ja kehitämme toimintaamme tämän seurauksena jatkuvasti. Asiakkaan kokemus on kuitenkin meille se arvokkain tieto ja tämän takia teemme nyt vuoden viimeisen neljänneksen aikana eri asiakasryhmillemme asiakaskyselyjä. Toivomme saavamme runsaasti vastauksia asiakkailtamme, jotta voimme kehittää toimintaamme edelleen.

Hyvä asiakaskokemus on meille hyvin tärkeää kaikessa toiminnassamme. Kehitämme myös meidän Oiva Manager™ -järjestelmäämme asiakaspalautteen perusteella. Oiva Manager™ -järjestelmä palvelee visiomme mukaan jatkossa paremmin isännöitsijöitä, talo- ja kiinteistöyhtiöiden hallituksia ja kiinteistömanagereita. Myös näiden asioiden kehittämiseen haluamme tulevaisuudessa kuulla tarpeistanne.

Oiva Locker™ -palveluautomaatit ovat käytössä laajasti niin lainauksen kuin noudonkin tarpeissa ympäri Suomen. Käyttäjinä ovat mm. yliopistot, kaupungit ja kunnat mm. esinelainauksen tarpeissa sekä hyvinvointialueet erityisesti hoitotarvikkeiden jakelun osalta. Oiva Talotekniikan monipuolinen osaaminen mahdollistaa hyvin vaativienkin asiakastarpeiden toteuttamisen ja siksi kaikki ajatukset palvelumme kehittämiseksi ovat aina meille tervetulleita.

Kiitos, kun olet osa tarinaamme!

Terveisin, Oiva Talotekniikan markkinointitiimi

Asiakaspalvelu, ma-pe klo 8-16
020 710 9170

huolto@oiva.fi

Muina aikoina tavoitat meidät päivystysnumerosta
020 710 9171

Myyntipalvelu
020 710 9170
myynti@oiva.fi